Bilanţ TotalSoft la jumătatea anului 2011


26 iulie 2011, Bucureşti
 
TotalSoft, unul dintre principalii producători regionali de software, anunţă realizarea unei cifre de afaceri, în primele 6 luni ale anului 2011, de 11,6 mil de Euro. Un procent de 75% l-a reprezentat veniturile din proiectele derulate pe piața românească, restul provenind din extern, în special din conturi generate de subsidiarele din Bulgaria, Grecia, Serbia și Qatar. În această perioadă, EBITDA a atins valoarea de 2,3 mil Euro, în creștere cu aproape 40% față de aceeași perioadă a anului trecut.
 
Pe piața din România, portofoliul companiei s-a mărit cu aproape 100 de clienţi. Dintre aceştia, 25 au semnat contracte pentru Charisma ERP, 27 au ales Charisma HCM sau servicii de outsourcing salarial, 26 au ales soluţii Primavera, restul optând pentru soluţii medicale sau  proiecte de dezvoltare de software la cheie. Divizia Charisma Medical Software a semnat și anul acesta o serie de contracte de referinţă, printre care Medlife, Rețeaua privată de sănătate Regina Maria, European EYE Centers, Spitalul Muntenia, Personal Genetics sau Institutul Național Victor Babeș. Printre proiectele care se disting prin complexitate şi valoare financiară, se numără Romtelecom, UPS, Banvit Grup, Niro Grup, Radburg, ALRO Slatina, Prospecțiuni, H&M, AECOM România sau Hervis Sports. 
 
Prima parte a anului s-a remarcat prin două premiere externe: intrarea TotalSoft pe piața din Africa, prin implementarea Charisma la Carrefour Automobile Dakar, și semnarea contractului de consultanță în management de proiect cu SATORP Arabia Saudită, contract în valoare de 4,2 milioane USD. Expansiunea internațională a adus, de asemenea, proiecte noi în piețele în care compania era deja prezentă, precum: Serbia (Procredit Leasing), Grecia (Euroclinic, Avis, Bairamoglou, Eurodrip), Bulgaria (Kittner Anlagen-und Maschinenbau) sau Qatar (Supreme Council of Information Technology). 
 
Diversificarea portofoliului de produse a vizat lansarea unor aplicaţii B2B pe dispozitive mobile (smartphones sau tablete PC). Astfel, au fost lansate cinci soluţii dedicate tabletelor iPad, dintre care două destinate domeniului medical, una pentru domeniul construcţiilor, una pentru retail şi distribuţie şi un sistem de analiză de indicatori financiari, pretabil oricărui tip de companie. Compania a lansat recent Tasky, un planificator al activităţilor zilnice, personale sau de serviciu, care poate rula pe orice tip de smartphone sau de tabletă PC, compatibile iOS. Pentru produsele destinate dispozitivelor mobile, compania foloseste atât sistemul iOS, dezvoltat de Apple, cât și sistemul Android, dezvoltat de Google.
 
De asemenea, alte 4 soluții software au fost incluse în suita Charisma.  În luna martie a fost lansată Charisma Registration Desk, soluție destinată automatizării activităților de registratură dintr-o companie. A urmat Charisma WMS 2011, un produs extrem de puternic destinat eficientizării activităților depozitelor de marfă sau centrelor de distribuție care, prin noile funcționalități, lărgește aria de adresabilitatea și în domeniul retailului, producţiei și construcţiilor.
 
Charisma Facility Management și Charisma Utility Expense Management, au permis intrarea TotalSoft pe piaţa soluţiilor de tip CAFM (Computer Aided Facility Management). Soluțiile se adresează companiilor din domeniul construcţii, real-estate și celor specializate pe Building Services şi Facility Management. Ele asigură planificarea şi gestionarea spaţiilor, din punct de vedere administrativ și financiar, dar și un management al contractelor şi facturilor repetitive.
 
Compania a semnat două parteneriate strategice. Astfel, din luna iulie, toate produsele Charisma integrează tehnologia Tableau Software, lider mondial în analiza şi vizualizarea datelor. De asemenea, prin parteneriatul cu Eficientizare.ro Software, TotalSoft include în Charisma Fleet Management, produs destinat managementului flotelor auto, o componentă de GPS Tracking.
 
TotalSoft își păstrează estimările făcute pentru anul 2011, atingerea unei cifre de afaceri consolidată de 25 mil Euro şi o creştere a EBITDA la 4,5M Euro.

Încearcă softul de management resurse umane de la Charisma!