27
FEB 2017
TotalSoft a vorbit despre importanța planului de carieră în procesul de retenție a angajatilor, în cadrul evenimentului HR Strategic desfășurat în București în zilele de 23-24 februarie.
Aflat la a III-a ediție, evenimentul organizat de Business Mark a reunit peste 100 de specialiști de HR și a dezbătut teme de interes pentru această comunitate: rolul coordonatorului de resurse umane la nivel de business strategy & development, result-centric leadership, career mapping for millennials, sharing economy, cultura organizațională ca factor diferențiator sau career development & team management.
Tema abordată de TotalSoft s-a axat pe concluziile unui studiu Gallup care relevă faptul că angajații așteaptă de la angajator o perspectivă clară asupra carierei lor. Conform studiului, 68% dintre reprezentanții generației Y afirmă că au nevoie de o perspectivă transparentă a evoluției în organizație, 81% dintre reprezentanții generației Z spun că au nevoie de o direcție în carieră, iar 38% dintre angajații care părăsesc organizația marturisesc că dacă ar fi avut/știut un plan de carieră asumat de angajator, nu ar mai fi plecat. De asemenea, 83% dintre companiile participante la studiu afirmă că în primul an de la implementarea planului de carieră au crescut retenția angajaților cu până la 30%.
Pentru a susține implementarea unui plan de carieră coerent și transparent, TotalSoft propune Charisma HCM ca instrument de management al dezvoltării carierei. Avantajul sistemului derivă din faptul că acoperă întreg lanțul de activități necesare unui plan de carieră bazat pe evaluare și performanță: recrutare, managementul performanței, managementul competențelor, dezvoltare și formare.
Printre companiile care folosesc Charisma HCM pentru managementul planului de carieră se numară: BRD Groupe Societe Generale, Rețeaua Privată de Sănătate Regina Maria, Auchan, Rompetrol, Mega Image, Carrefour, Nexxon sau Alliantz Țiriac Asigurări.
Aflat la a III-a ediție, evenimentul organizat de Business Mark a reunit peste 100 de specialiști de HR și a dezbătut teme de interes pentru această comunitate: rolul coordonatorului de resurse umane la nivel de business strategy & development, result-centric leadership, career mapping for millennials, sharing economy, cultura organizațională ca factor diferențiator sau career development & team management.
Tema abordată de TotalSoft s-a axat pe concluziile unui studiu Gallup care relevă faptul că angajații așteaptă de la angajator o perspectivă clară asupra carierei lor. Conform studiului, 68% dintre reprezentanții generației Y afirmă că au nevoie de o perspectivă transparentă a evoluției în organizație, 81% dintre reprezentanții generației Z spun că au nevoie de o direcție în carieră, iar 38% dintre angajații care părăsesc organizația marturisesc că dacă ar fi avut/știut un plan de carieră asumat de angajator, nu ar mai fi plecat. De asemenea, 83% dintre companiile participante la studiu afirmă că în primul an de la implementarea planului de carieră au crescut retenția angajaților cu până la 30%.
Pentru a susține implementarea unui plan de carieră coerent și transparent, TotalSoft propune Charisma HCM ca instrument de management al dezvoltării carierei. Avantajul sistemului derivă din faptul că acoperă întreg lanțul de activități necesare unui plan de carieră bazat pe evaluare și performanță: recrutare, managementul performanței, managementul competențelor, dezvoltare și formare.
Printre companiile care folosesc Charisma HCM pentru managementul planului de carieră se numară: BRD Groupe Societe Generale, Rețeaua Privată de Sănătate Regina Maria, Auchan, Rompetrol, Mega Image, Carrefour, Nexxon sau Alliantz Țiriac Asigurări.