08
FEB 2017
Charisma HCM, sistem informatic integrat dedicat managementului capitalului uman. După finalizarea proiectului, cei 1300 de angajați ai companiei medicale vor avea datele de resurse umane și salariile administrate prin intermendiul celui mai puternic instrument informatic de acest tip de pe piață.
Sistemul va pune la dispoziția angajaților Sanador și un portal de self service și pontaj pentru accesul direct al acestora la datele de HR și pentru facilitarea comunicării cu departamentul de HR. Portalul va oferi angajaților atât date personale (concedii, documente personale, studii, șef ierarhic), cât și date de interes general (lista tuturor angajaților, organigrama interactiva a companiei, surveyuri etc.)
“Dincolo de modulul clasic de salarizare pe care toate solutiile software de HR îl au, într-o formă mai bună sau mai puțin bună, Charisma HCM oferă cea mai completă soluție de administrare și raportare a datelor de personal, completată cu funcționalități valoroase dedicate managementului carierei, analizelor complexe, execuției bugetelor de HR etc. Orientarea Charisma HCM către mediul online va simplifica accesul angajaților Sanador la propriile date de HR, oferindu-le un instrument simplu și sigur, conform cu standardele companiei” a declarat dl Sorin Petcu, Director Comercial, TotalSoft.
Fondată în 2001, Sanador este o rețea compusă din trei clinici, doua laboratoare și un spital cu o suprafață totală de 18.000 metri pătrați. Pe lângă ambulator, spitalul are toate specialitățile medicale și chirurgicale, inclusiv o unitate proprie de urgențe, de terapie intensivă și o maternitate.
Prin intermediul Charisma HCM, utilizând sistemul sau serviciile de administrare de personal și salarizare oferite de TotalSoft, îsi gestionează datele de HR primii 3 furnizori de servicii medicale private din România, companii care au împreună un numar de peste 4 000 de angajați.
Sanador, unul dintre liderii pieței de servicii medicale private, a semnat un contract cu TotalSoft pentru implementarea Sistemul va pune la dispoziția angajaților Sanador și un portal de self service și pontaj pentru accesul direct al acestora la datele de HR și pentru facilitarea comunicării cu departamentul de HR. Portalul va oferi angajaților atât date personale (concedii, documente personale, studii, șef ierarhic), cât și date de interes general (lista tuturor angajaților, organigrama interactiva a companiei, surveyuri etc.)
“Dincolo de modulul clasic de salarizare pe care toate solutiile software de HR îl au, într-o formă mai bună sau mai puțin bună, Charisma HCM oferă cea mai completă soluție de administrare și raportare a datelor de personal, completată cu funcționalități valoroase dedicate managementului carierei, analizelor complexe, execuției bugetelor de HR etc. Orientarea Charisma HCM către mediul online va simplifica accesul angajaților Sanador la propriile date de HR, oferindu-le un instrument simplu și sigur, conform cu standardele companiei” a declarat dl Sorin Petcu, Director Comercial, TotalSoft.
Fondată în 2001, Sanador este o rețea compusă din trei clinici, doua laboratoare și un spital cu o suprafață totală de 18.000 metri pătrați. Pe lângă ambulator, spitalul are toate specialitățile medicale și chirurgicale, inclusiv o unitate proprie de urgențe, de terapie intensivă și o maternitate.
Prin intermediul Charisma HCM, utilizând sistemul sau serviciile de administrare de personal și salarizare oferite de TotalSoft, îsi gestionează datele de HR primii 3 furnizori de servicii medicale private din România, companii care au împreună un numar de peste 4 000 de angajați.