08
APR 2021
Pentru anul în curs, compania își propune să continue investițiile în tehnologie, produse și inovație pentru care a alocat un buget de peste 5 milioane de euro. De altfel, doar în ultimii 3 ani, TotalSoft a investit aproximativ 10 milioane de euro în îmbunătățirea, rescrierea sau adoptarea de noi tehnologii pentru produsele existente.
De-a lungul anului 2020, TotalSoft și-a consolidat portofoliul de clienți care numără în prezent peste 1.000 de companii. Produsele și serviciile sunt utilizate de clienți din peste 45 de țări, de pe 4 continente. Local, clienții TotalSoft angajează peste 25% din forța de muncă activă din țară, în timp ce peste 60% dintre firmele incluse în top 100 companii din România sunt clienți TotalSoft.
Astfel, TotalSoft își asumă un rol strategic, de a susține dezvoltarea și digitalizarea business-ului românesc. În acest sens, compania și-a arătat sprijinul față de comunitatea de business din România prin oferirea gratuită a soluției chatbot Timea, care acoperă 80% din procesele desfășurate în cadrul departamentului de HR. La fel de important a fost și suportul oferit de TotalSoft sectorului medical, automatizând laboratoarele care se confruntau cu o cerere imensă de teste COVID-19 cu ajutorul soluției Charisma Medical Software.
În 2021, TotalSoft vizează extinderea rolului său strategic și asupra sectorului public pe care dorește să-l susțină în eforturile de digitalizare. În acest sens, compania este în proces de construire a unei echipe dedicate adresării cerințelor specifice acestui sector.
Investiții în produse noi și dezvoltarea produselor deja existente
În 2020, Totalsoft a continuat investițiile în produsele sale consacrate - Charisma ERP, Charisma Financial Services, Charisma HCM, Charisma Medical Software – și a depus efort în migrarea acestor soluții pe web, folosind noi arhitecturi.
În paralel, compania a continuat investiția în produse noi, dezvoltate pe platforma de digitalizare Charisma EveryWare. Această platformă este cloud-ready, oferă fluxuri de lucru customizabile și scalabilitate. Primul produs finalizat și disponibil pe această platformă este Leasing Origination, o soluție de inițiere credite care oferă suport pentru automatizarea deciziilor și asigurarea unei experiențe digitale pentru clienți.
Pe lângă acesta, mai multe servicii de business sunt deja disponibile în cloud și oferite în regim SaaS: ERP, HCM Solutions, chatbot HR, HR Reporting As a Service, WMS, Boarding & Contract Origination, etc..
Totalsoft a deschis, de asemenea, soluțiile sale către comunitatea dezvoltatorilor software, oferind produse open-source. Platforma Charisma EveryWare este deschisă către colaborarea cu aplicații dezvoltate de furnizori terți, cu scopul de a acoperi complet nevoile de digitalizare și automatizare ale clienților. În prezent, platforma se integrează cu peste 20 de astfel de aplicații.
Achiziții și parteneriate noi
La dezvoltarea companiei au contribuit și achizițiile de pe piața locală. Astfel, în 2020, ABS Financial Services, parte a TotalSoft, a preluat portofoliul de afaceri de la Nexia CRG Expert, membru al Nexia International, cea de-a noua cea mai mare rețea globală de firme independente de contabilitate și consultanță. De asemenea, TotalSoft investește și în dezvoltarea unei rețele de parteneri pentru vânzarea și implementarea soluțiilor sale de business.
Investiții în angajați și model nou de lucru
Pentru realizarea tuturor acestor obiective, TotalSoft a continuat să recruteze noi talente și să-și adapteze modul de lucru la contextul actual. Astfel, un proiect major în cadrul companiei a fost TotalSoft Academies - un program de carieră accelerat, în care 60 de juniori și-au dezvoltat abilitățile în ariile de consultanță și development. În 2020, numărul angajaților TotalSoft a ajuns la 550.
De-a lungul anului 2020, TotalSoft a urmărit creșterea nivelului de autonomie a angajaților, încurajarea inițiativei și creșterea agilității firmei pe piață. Acest lucru s-a realizat prin implementarea unui nou model de lucru – Team of teams sau “o echipă de echipe”. Acesta are impact direct asupra clienților, prin îmbunătățirea experienței acestora cu produsele și serviciile TotalSoft pe tot parcursul proceselor de vânzare, implementare, post-implementare și dezvoltare.