09
DEC 2016
Pe lângă sponsorizarea festivalului, care a avut loc în seara zilei de 8 decembrie la Stejarii Country Club, TotalSoft a oferit o donație pentru sprijinirea programelor educaționale derulate de Organizația Salvați Copiii și a achiziționat, în cadrul Silent Auction, bradul creat de Cornel Ilie & Cosmin Florea - Omul copilărie.
Creatorii bradului cred că povestea „Omului copilărie” poate fi spusă astfel: „Crăciunul este despre oameni și despre întoarcerea la copilărie. Pentru unii copii asta poate fi cea mai frumoasă amintire a copilăriei lor. Pentru cei mari este șansa de a se întoarce la copilărie. "Omul copilărie" este creat pentru a vizualiza mai bine interiorul oricărui suflet, pentru a nu uita să-l hrănim cu frumos, cu binele făcut celor care au nevoie de noi, cu lumină. Suntem suflete unite, aceeași lumină, dar în trupuri diferite.”
Ediția din 2016 a Festivalului Brazilor de Crăciun a adunat suma de 520.000 de euro, cel mai licitat brad fiind cel realizat de Cătălin Botezatu și Școala Metropolitană ARC, care a stabilit și un record absolut în toate cele 16 ediții, fiind adjudecat cu 127.500 de euro. În cele 15 ediții anterioare, Salvați Copiii a strâns prin intermediul Festivalului Brazilor de Crăciun aproximativ 3,3 milioane de euro, prin care au fost ajutați peste 25.000 de beneficiari. (sursa: Agerpres)
Prin implicarea în diverse proiecte, în special în zona de educație, cultură, performanță și mediu, TotalSoft dorește să fie un bun exemplu pentru comunitate, pentru propria echipă, dar și pentru partenerii săi de afaceri. Programele sale de CSR implică susţinerea iniţiativelor menite să contribuie la îmbunătățirea și încurajarea tinerelor talente, incusiv a celor provenite din medii defavorizate.