Bucureşti, 22 septembrie 2010
TotalSoft anunţă includerea unor module noi, cu funcţionalităţi extinse, în cadrul noii generaţii a aplicaţiei Charisma ERP 2011, aplicaţie care va fi lansată pe piaţă în această toamnă, cu ocazia Zilelor Charisma. Printre cele mai importante module care vor fi integrate în Charisma ERP 2011 se numără: modulul de business intelligence cu acces extins de pe dispozitive mobile şi iPad, funcţii suplimentare de controlling, un modul stock replanishment îmbunătăţit, care transformă procesul de aprovizionare într-un flux de lucru automatizat, inteligent, precum şi un sistem de management al depozitelor mai performant.
Cu această nouă versiune, Charisma devine o soluţie end-to-end pentru domeniul serviciilor financiare, înglobând o expertiză unică, construită alături de cei mai mari jucători din sector, precum Raiffeisen Leasing, RCI Leasing, BCR Leasing, Ţiriac Holding sau Deutsche Leasing. Schimbarea tehnologică care a avut loc o dată cu noua versiune a permis extinderea functionalităţilor standard ale aplicaţiei, optimizarea fluxurilor de lucru şi lansarea unor module noi destinate gestionării activităţii de recuperare a daunelor morale sau fizice (Legal), administrării riscurilor privind patrimoniul (Asigurări) sau a gestionării unitare a liniilor de finanţare şi refinanţare (Contracte de finanţare).
Funcţiile de controlling, specifice ERP-urilor din Tier 1, se vor regasi într-un mod mult mai intuitiv în noua versiune, sustinând managementul în planificarea, bugetarea şi monitorizarea performanţei financiare a companiei.
Charisma introduce, de asemenea, noi instrumente de gestiune a stocurilor în zona de distribuţie şi în cea de producţie prin modulele Stock Replenishment şi MRP. Stock Replenishment a fost gândit să eficientizeze şi să optimizeze procesul de pregătire a stocurilor oricărui tip de organizaţie pentru vânzările viitoare, anticipate şi calculate în mod automat. Astfel, bazându-se pe istoria rulajelor şi cererilor de la clienţi, dar şi pe constrângerile logice ale companiei, modulul completează permanent stocul, prin programări şi comenzi la furnizori, sau prin relocare de marfă din depozitul central în sucursale, fără intervenţia şi efortul manual tradiţional.
Pentru companiile de producţie, Charisma ERP 2011 conţine un modul absolut necesar proceselor specifice, de planificare a aprovizionărilor şi a gestiunii stocurilor, denumit MRP (Material Requirement Planning). Acesta automatizează şi optimizează activitatea bazându-se pe istoria procesului de aprovizionare, stocul completându-se permanent, prin recomandări, programări şi comenzi la furnizori, prin rezervări sau prin relocare de marfă.
Pentru un management mai performant al depozitelor, Charisma conţine acum o soluţie avansată de optimizare a stocurilor denumită Charisma WMS (Warehouse Management System). Soluţia permite eficientizarea fluxurilor de mărfuri şi produse, recepţia lor în gestiune, structurarea geometrică şi logică a zonelor de depozitat, prelucrarea şi dispunerea logistică a ambalajelor, precum şi alegerea şi livrarea pachetelor, în mod optim, către clienţii finali.
Îmbunătăţiri s-au adus şi modulelor destinate eficientizării resurselor umane şi salarizare. Astfel, Charisma HCM Portal trece dincolo de funcţionalităţile traditionale ale unui instrument de HR, oferind angajaţilor acces on-line securizat către planuri individuale de training, evaluări de performanţă, concedii sau alte informaţii personale utile. De asemena, Charisma a luat în calcul şi dezvoltarea soluţiei de gestiune a resurselor umane în direcţia Talent Managementului.
Charisma ERP 2011 va fi prezentată în premieră în cadrul evenimentului Zilele Charisma, care se va desfăşura în perioada 17-18 noiembrie la Hotel Radisson Blu din Bucureşti. Companiile care se preînregistrează pentru o demonstraţie gratuită a soluţiei la sediul lor, la adresa www.charisma.ro/demo, beneficiază de o reducere de 20% din valoarea soluţiei până la data evenimentului de lansare.
22
SEP 2010