TotalSoft lansează ACOLLADA, noua identitate de brand a Diviziei de Software

București, 2 iulie 2012

TotalSoft, unul dintre cei mai apreciați exportatori de soluții software B2B din România, anunță lansarea brand-ului Acollada, noua identitate pentru divizia de dezvoltare de software customizat. Acollada subliniază capacitatea de inovație și maturitatea acestei linii de business, urmând să se adreseze în special piețelor internaționale. Sub brandul Acollada, TotalSoft va oferta competenţe tehnice şi soluții de dezvoltare de software la cerere, aplicații web și dispozitive mobile, utilizând expertiza dobândită în domenii precum  Servicii, Telecom, Utilități și Sectorul Public.

Cu o echipă de 150 de dezvoltatori, Acollada vizează atragerea unor proiecte majore de outsourcing din  piața internațională, zonă în care a livrat până acum peste 300 de proiecte off-shore, în 25 de țări.  O direcție strategică a brandului Acollada este și piaţa componentelor software adresate companiilor IT, dezvoltatorilor şi programatorilor din întreaga lume. Divizia a publicat deja primele componente prin intermediul ComponentSouce – cea mai mare comunitate on-line de tranzacţionare a componentelor software şi instrumentelor de dezvoltare.

"Ne-am propus o reorientare strategică a diviziei de software Acollada, abordând potenţialul uriaş din domeniul dispozitivelor mobile şi noul sector de tehnologie. Ne concentrăm în principal pe HTML5, care permite rularea software-ului pe orice sistem de operare, atât pentru B2B și B2C, pe Android şi iOS. Țintim venituri de 3 M Euro componente software şi aplicaţii mobile până la sfârşitul anului 2014, cu rata de profitabilitate de 30% ", declară Daniel Ionescu, Sales & Marketing Director, TotalSoft.

Noua identitate de brand este susținută de site-ul www.acollada.com.

Incearca Software BI de la Charisma!