TotalSoft anunţă lansarea în această toamnă, cu ocazia evenimentului “Zilele Charisma” dedicat utilizatorilor suitei de business cu acelaşi nume, a unei noi generaţii a aplicaţiei destinată gestionării activităţii unei companii – Charisma ERP 2011. Charisma 2011 se poziţionează ca o soluţie “Tier 1”, cel mai înalt nivel de clasificare a sistemelor ERP, atât prin complexitatea funcţionalităţilor, cât şi prin uşurinţa de adaptare la nevoile clienţilor fară costuri de dezvoltare semnificative.
Charisma ERP 2011 are la bază folosirea unor tehnologii noi de la Microsoft, adaptate intern de către echipa de R&D a TotalSoft, tehnologii care permit o flexibilitate superioară a sistemului şi o reducere a costurilor totale de implementare şi utilizare. Astfel, produsul include o platformă software proprietară TotalSoft şi numită Adaptive, care permite modificarea şi extinderea mult mai uşoară a funcţionalităţilor standard ale aplicaţiei, integrarea de noi dezvoltări sau alte aplicaţii şi un management al configurărilor gestionat direct de către client.
“Charisma ERP 2011 este o schimbare de esenţă din punct de vedere tehnologic, făcută pentru a permite o abordare modernă, de ultimă oră, în modul de implementare a sistemului. Odată cu lansarea acestei versiuni pe piaţă nu vom mai oferi un produs ca atare, ci un sistem în sine, care există şi are în prezent tot ceea ce este necesar pentru business-ul general al oricărui tip de companie. Sistemul se va putea adapta pe loc, împreună cu clientul, adăugându-i-se facilităţi de business noi, specifice acestuia.” Vlad Cristuţiu, Charisma ERP Product Manager.
Pe lângă schimbarea tehnologică, Charisma ERP 2011 aduce şi lucruri noi direct în business. Dintre cele mai complexe module, care vor fi disponibile în această nouă versiune, se disting: modulul gestiune a depozitelor (Warehouse Management System), care permite extinderea aplicării sistemului şi în depozite mari, şi modulul de Replenishment, care transformă procesul de aprovizionare într-un proces “inteligent”, realizat automat de sistem pe baza datelor deja existente şi, mai ales, a celor pe care le cumulează în timp.
Charisma ERP 2011 nu omite nici platformele web, incluzând un modul numit eExpense Approval care permite urmărirea completă a fluxului de aprobare a plăţilor în interiorul companiei, pentru persoane din top management care nu au timp să intre în aplicaţie pentru a căuta sau verifica documente. Prin utilizarea acestui modul, realizată printr-o simplă acesare web, managerii vor putea să vadă propunerile de plăţi importante din firmă şi să le aprobe, indiferent de locul în care se află.
În plus, noua versiune Charisma ERP 2011 va avea în core-ul ei, funcţionalitatea de urmărire a fluxurilor de lucru, cu stabilire de task-uri, de responsabili, urmărirea şi realizarea task-urilor sau transferul în pasul următor.
Pentru sfârşitul anului următor, TotalSoft pregăteşte portarea 100% a Charismei pe web. În acest sens, echipa R&D lucrează deja la un framework nou care va aduce o schimbare tehnologică de amploare a versiunii din 2012. Astfel, toate modulele din core business-ul sistemului vor permite lucrul în ambele variante, Windows sau web.
Charisma ERP este singurul sistem ERP românesc implementat în Europa de Vest. Soluţia este utilizată în România de cca 400 de companii, din toate domeniile de activitate, fiind lider de piaţă pe trei verticale: distribuţie şi retail, servicii financiare şi construcţii. Poziţia pe piaţă este reflectată şi prin studii realizate de companii de cercetare de piaţă, precum Pierre Audoin Consultants, care a clasat sistemul, în 2009, pe locul 3 în topul soluţiilor ERP disponibile pe piaţa locală, după SAP şi Oracle, dar cu cea mai mare dinamică de creştere.
Încearcă softul de achizitii de la Charisma!
08
SEP 2010