Bucureşti, 04 iunie 2010
TotalSoft, producătorul regional de software, parte a grupului Global Finanace, anunţă includerea Social Networking Accelerator în soluţiile sale bazate pe Microsoft Dynamics CRM pentru urmărirea eficienţei networking-ului on-line în activitatea de vânzare. Abordarea “Sales 2.0” aplicată pe platforme de colaborare şi socializare ca LinkedIn, Twitter, Plaxo sau Facebook, oferă organizaţiilor posibilitatea de a accelera procesul de vânzare şi de a îmbunătăţi experienţa clienţilor.
Datorită exploziei grupurilor profesionale româneşti care utilizează reţelele de socializare pentru a transforma networking-ul on-line în sursă de venituri, TotalSoft oferă Social Networking Accelerator pentru soluţiile Microsoft Dynamics CRM. Un astfel de sistem oferă organizaţiilor capacitatea de a asculta mai atent nevoile consumatorilor, de a analiza mai corect tendinţele din piaţă şi de a răspunde rapid cu produse şi servicii adaptate acestor nevoi. Social Networking Accelerator permite organizaţiilor să integreze platformele de socializare în procesele interne de analiză a tendinţelor de piaţă şi să efectueze campanii de marketing extrem de eficiente, adaptate profilului consumatorilor. Acceleratorul se adaugă astfel restului de funcţionalităţi utilizate de clienţii TotalSoft pe platforma CRM: Call Center, Collection, Legal, Sales şi Marketing, Ticketing.
”On-line-ul reprezintă un mediu de afaceri complet separat de mediul tradiţional şi în nici un caz nu trebuie să afecteze abordările tradiţionale de vânzare sau promovare. Platformele de socializare sunt medii colaborative, deschise, cu influenţatori de opinie exigenţi şi pragmatici. Ascultarea dorinţelor sau lipsurilor percepute la nivelul unor discuţii personale, individuale, între diverse categorii sociale, aduc în organizaţii informaţii valoroase pentru echipele de marketing, responsabile cu adaptarea produselor sau serviciilor” declară Daniel Ionescu, Director de Strategie TotalSoft.
Profilarea consumatorilor pe baza preferinţelor sau a discuţiilor libere devine extrem de simplă pentru o companie care utilizează instrumente de profilare integrate cu sisteme de tip CRM (Customer Relationship Management). Cu ajutorul Microsoft Dynamics CRM, o companie îşi poate îmbunătăţi radical relaţia cu clienţii. Urmărirea eficienţei echipei comerciale, adoptarea şi dezvoltarea unor procese interne orientate client, înţelegerea tendinţelor de piaţă sau utilizarea unei singure voci în relaţia cu clientul – sunt elemente de bază pentru creşterea agilităţii companiei.