01
SEP 2011
București, 1 septembrie 2011
TotalSoft, furnizorul nr. 1 de soluţii ERP în România conform companiei de cercetare Pierre Audoin Consultans, va lansa în cadrul evenimentului Zilele Charisma, în luna noiembrie, un instrument inovativ care va schimba radical modul de interacțiune al utilizatorilor cu un sistem software de business. Dezvoltat pentru a uşura căutarea şi filtrarea informațiilor disponibile în baza de date a unui sistem ERP, Charisma Search este o inovație care se va extinde în cadrul tuturor produselor suitei Charisma.
Principala caracteristică este ușurința de operare și de regăsire a informațiilor, permițând căutari după informații parțiale, cuvinte, cifre sau intervale de date. Motorul reduce drastic timpii și pașii făcuți pentru accesarea informațiilor, în special în cazul bazelor de date mari care înglobează de regulă întreg istoricul unei companii, și returnează în maxim 100 milisecunde toate documentele care relaționează cu criteriul de căutare. Rezultatele sunt clasificate pe intervale de timp, tipuri de informații sau entități. Mai mult, informaţiile sunt afișate întotdeauna în limba utilizatorului, datorită unei componente care asigură transpunerea informației în limba predefinită.
“Avantajele pe care le aduce Charisma Search utilizatorilor sunt impresionante și vor cuceri utilizatorii, indiferent că sunt contabili, vânzători, analiști sau manageri, din prima secundă de utilizare. Am certitudinea că acest instrument va avea foarte mulți fani și va deveni rapid cel mai utilizat instrument din Charisma.” Dan Giușcă, Charisma ERP Project Manager, TotalSoft.
O prioritate de care s-a ținut cont în momentul dezvoltării noului instrument a fost securitatea datelor. Astfel, rezultatele afişate în urma căutarii sunt corelate cu drepturile de acces ale utilizatorului, fiind afişate doar informaţiile la care utilizatorul are permisiune de accesare.
Charisma Search se înscrie în strategia TotalSoft de îndreptare a produselor sale spre oferirea unei experienţe unice de utilizare prin uzabilitate, mobilitate şi interacțiune cu aplicaţiile software. Acestea sunt doar câteva dintre direcțiile prin care compania dorește să fie mai aproape de beneficiarul final, utilizatorul.