București, 17 aprilie 2013
TotalSoft, principalul producător de aplicații mobile destinate domeniului B2B din România, a demonstrat încă o dată capacitatea tehnică și de inovație a echipei sale, cu ocazia evenimentului ZF Mobilio’13. TotalSoft a prezentat live 4 aplicații de business dezvoltate pe principalele platforme mobile existente în acest moment în lume (iOS, Android și Windows Mobile 8).
Soluțiile prezentate răspund unor nevoi de business diferite, derivate din sectoarele de activitate în care compania este lider de piață cu soluția Charsima ERP: servicii financiare, medical, retail&distribuţie, farmaceutic.
“Răspundem nevoii de mobilitate de mai bine de 10 ani, Charisma SFA pe PDA a fost un pionier al soluțiilor mobile. Din 2010, am început portarea pe dispozitive mobile a sistemelor utilizate cu precădere de management, a soluțiilor de analiză și raportare, de urmărire a indicatorilor de performanță sau de susținere a forței mobile de vânzări. Tendința clară de creștere a adopției tabletelor atât în mediul privat, cât și de business, ne determină să venim cu aplicații destinate tuturor utilizatorilor. Vrem să oferim un acces simplu, intuitiv și extrem de rapid la informații diverse din sistemele de backoffice (ERP, CRM, medical sau financiar)“ a declarat în cadrul evenimentului Bogdan Păduraru, Acollada Software Development Director, TotalSoft.
Soluția prezentată ieri în premieră de către TotalSoft a fost Mobile Gamifications for Sales - prima aplicație B2B din Europa pentru Windows Mobile 8. Mobile Gamifications for Sales este un sistem de management al relației cu clienții bazat pe principii native de CRM. Avantajul platformei constă în integrarea nativă cu suita Microsoft Office, în sincronizarea dintre desktop și tabletă, dar și în optimizarea platformei pentru aplicații Social Media, oferindu-le utilizatorilor o experiență de lucru unică. Primul client al aplicației activează în domeniul farmaceutic, interacțiunea echipei de vânzări cu clienții fiind pentru acesta o componentă strategică.
Mobile Gamifications for Sales a fost astfel proiectată încât să poată funcționa atât online, cât și offline, implementând concepte de data-snapshot și real time-esync. Acestea sunt posibile și datorită dezvoltării sistemului într-o abordare loose-coupled interfaces, folosind din plin ultimele tehnologii disponibile.
Charisma Mobile eCare, aplicația destinată clienților companiilor de leasing, care rulează pe telefoane mobile cu sisteme de operare iOS și Android și oferă utilizatorilor acces facil la o serie de informații legate de propriile contracte de leasing, a extins accesul la soluţiile TotalSoft şi în zona utilizatorului intuitiv, nefamiliarizat cu Charisma.
Tot în acest registru s-a înscris și Charisma Mobile MedCare, aplicație care rulează pe telefoanele mobile cu sisteme de operare iOS și Android și care oferă pacienților unei unități medicale acces rapid și facil la informații precum programul medicilor, planificarea vizitelor, vizualizarea rezultatelor analizelor sau diagnostice și tratamente.
TotalSoft a încheiat prezentarea cu noua versiune de Charisma Mobile SFA (Sales Force Automation), soluţie destinată automatizării şi eficientizării procesului de vânzare, care pune la dispoziţia forţelor de vânzare de pe teren toate informaţiile necesare procesului, în orice moment, din orice loc. Soluţia este disponibilă pe toate cele trei platforme: Windows Mobile, iOS și Android.
TotalSoft este casa de software care a lansat în anul 2010 (în premieră mondială) primul produs de business intelligence pe iPad - Charisma Analyzer.
17
APR 2013