TotalSoft, producătorul sistemului Charisma ERP, s-a clasat pe locul 1 în topul furnizorilor de soluţii de tip ERP din România, conform studiului “ERP Romania 2010. Analysis and trends of the ERP software products and related services” publicat pe 30 septembrie de compania de cercetare de piaţă şi consultanţă Pierre Audoin Consultants.
Cu 19,6 M Euro cifră de afaceri înregistrată în 2009, din care peste 13M obţinute din furnizarea de soluţii de tip ERP (Enterprise Resource Planning) pe piaţa românească, TotalSoft reuşeşte să devanseze companii precum SAP şi Oracle, lideri mondiali în soluţii software B2B, devenind principalul furnizor de soluţii B2B din piaţa locală.
„Criza economică care a debutat la sfârşitul anului 2008 a determinat compania TotalSoft să-şi regândească întreaga strategie de business, să-şi adapteze soluţiile şi procesele interne conform noilor condiţii economice, concentrându-se în special pe soluţii de reducere şi control al costurilor clienţilor săi. Cu un mediu de afaceri din ce în ce mai instabil şi mai putin predictibil, TotalSoft s-a concentrat pe adăugarea de noi soluţii în produsul ERP, menite să ofere informaţii financiare şi non-financiare în timp real, informaţii necesare analizelor de risc. Această strategie a propulsat TotalSoft pe prima poziţie în topul furnizorilor de ERP.” a declarat Eugen Schwab Chesaru, Managing Director, PAC România.
Conform oficialilor Pierre Audoin Consultants, pe fondul măsurilor de austeritate anunţate de guvernul României în luna mai, care a generat atât o scădere a investiţiilor în soluţii complexe şi costisitoare, dar şi îngheţarea sau amânarea unor proiecte, piaţa soluţiilor ERP va înregistra o nouă contracţie în 2010, după ce în 2009 a înregistrat o scădere de 16,4%. Estimările PAC prevăd o revenire a pieţei din 2012, când valoarea totală a soluţiilor şi serviciilor asociate segmentului ERP se va cifra la 118,6M Euro, puţin sub valoarea înregistrată în 2008.
Charisma ERP are în portofoliu peste 400 de companii naţionale şi 60 de grupuri multinaţionale, companii a căror cifră de afaceri însumată depăşeşte 25% din PIB-ul României. Produsul este implementat în 13 ţări europene şi este singurul produs software B2B românesc implementat într-o piaţă occidentală. Poziţionarea produsului de către KPMG în primii 10 furnizori de soluţii de leasing la nivel mondial, precum şi poziţia de lider în verticale ca financiar-bancar, retail, distribuţie, servicii sau producţie fac din Charisma ERP unul dintre cele mai puternice sisteme ERP regionale.
Încearcă sistem ERP de la Charisma!
05
OCT 2010