Outsourcing Financiar
Oferim o gamă largă de servicii de outsourcing privind zona financiar-contabilă, consultanță fiscală & contabilă, taxe și control intern. Aceste servicii pot fi solicitate separat sau în combinaţie cu diverse aplicaţii software, astfel încât să beneficiaţi de o soluţie adaptată necesităţilor dumneavoastră punctuale.
SERVICII FINANCIAR-CONTABILE
- Externalizarea integrală sau parțială a funcției financiar-contabile;
- Externalizarea serviciilor de payroll și administrare personal;
- Pregătire contracte de muncă și înregistrarea în REVISAL;
- Pregătirea statelor de plată, conform politicii salariale a clienților noștri și a declarațiilor de taxe salariale;
- Înregistrarea declarațiilor la autoritățile competente;
- Asistență la întocmirea Regulamentului de Ordine Internă;
- Asistență în stabilirea unui sistem de evaluare a performanțelor angajaților clienților noștri;
- Asistență în pregătirea Contractului Colectiv de Muncă.
- Pregătire și certificare situații financiare;
- Dezvoltarea și execuția pachetului de raportare managerială conform cu alte standarde contabile: IFRS/ IAS, US-GAAP;
- Rapoarte de expertiză contabilă: examinarea profesională a evidenței contabile și formularea concluziilor (răspunsurilor) la obiectivele stabilite cu clientul;
- Asistență în localizarea și migrarea datelor contabile;
- Maparea planurilor de conturi;
- Asistență în întocmirea fișierelor de migrare;
- Verificarea rezultatelor migrării.
- Inventarierea patrimoniului: organizarea procesului de inventariere, instruirea personalului care participă la inventar, pregătirea documentației și efectuarea corectă a inventarului, centralizarea rezultatelor inventarului și pregătirea recomandărilor pentru managementul companiei.
CONSULTANȚĂ CONTABILĂ ȘI FISCALĂ
- Raportare fiscală;
- Întocmirea tuturor declarațiilor fiscale;
- Calculul trimestrial de impozit pe microîntreprindere;
- Calculul impozitului pe profit, completarea Registrului de Evidență Fiscală și întocmirea Declarației privind impozitul pe profit;
- Depunerea declarațiilor online sau la autoritățile fiscale;
- Înregistrarea în scopuri de TVA (pregătirea și depunerea documentelor pentru obținerea codului de TVA).
- Asistență în relația cu autoritățile fiscale (pornind de la analiza evidenței și calculelor fiscale, soluții și asistență în timpul auditului fiscal realizat de autorități, până la soluționarea verificărilor fiscale);
- Asistență acordată în cadrul discuțiilor cu inspectorii fiscali cu scopul de a susține abordarea clienților cu privire la anumite aspecte fiscale;
- Revizuirea documentelor solicitate în cadrul inspecțiilor fiscale înainte ca acestea să fie furnizate de clienți inspectorilor fiscali;
- Asistență în redactarea de note explicative și puncte de vedere solicitate de inspectorii fiscali pe durata și la momentul finalizării controlului fiscal;
- Revizuirea proiectului de raport de inspecție fiscală emis de autoritățile fiscale cu scopul de a identifica sumele stabilite cu titlu de impozite și taxe datorate de clienți ce pot fi eliminate din raport în baza discuțiilor cu inspectorii fiscali;
- Redactarea corespondenței adresată Ministerului Finanțelor Publice.
- Consultanță contabilă și fiscală pe baza de abonament/număr de ore agreate: consultanță pe probleme de fiscalitate, contabilitate și salarizare, asistență financiară cu ocazia fuziunilor, lichidărilor, consultanță pe aspecte de control intern.
- Informări legislative: pregătirea de sumaruri legislative privind modificările legislative contabile si fiscale.
- Revizii contabile și fiscale periodice pentru asigurarea corectitudinii rapoartelor contabile, prin analizarea și verificarea exactității înregistrărilor contabile semnificative, a calculelor de taxe și a declarațiilor fiscale, contractelor și a altor documente justificative, elaborarea unui raport privind corectarea acestora și prezentarea de sugestii de îmbunătățire, prezentarea unor situații financiare actualizate pe baza ajustărilor propuse.
- Due diligence (expertize) contabile și fiscale pentru obiective specifice, precum: evaluarea unei afaceri (identificarea riscurilor fiscale și contabile și prezentarea de recomandări).
- Analize generale a poziției fiscale și contabile a clienților și identificarea ariilor de expunere fiscal și contabilă și de a-i ajuta să minimizeze riscurile fiscale identificate și, de asemenea, să beneficieze de potențiale economii de natură fiscală;
- Asistență pentru implementarea oportunităților fiscale identificate.
- Servicii de start-up:
- Acordare asistență în faza inițială de început a companiei, furnizând servicii de consiliere contabilă și fiscală privind cea mai bună variantă de pornire și informațiile necesare în procesul decizional;
- Asistență în procesul de recrutare pentru poziții din cadrul departamentului Financiar-Contabil, furnizare training personalului sau punerea la dispoziție de personal angajat ABS FS;
- Servicii de contabilitate, fiscalitate și salarizare și administrare personal pentru angajații companiei în faza de start-up.
- Training-uri: pe diferite teme contabile și fiscale, pentru utilizarea SAP.
CONTROL INTERN
- Dezvoltarea și implementarea de proceduri contabile în funcție de nevoile clientului și de specificul activității astfel încât să se eficientizeze modul de lucru la nivelul departamentului financiar-contabil;
- Pregătirea și implementarea manualului de politici și proceduri contabile pentru evitarea sancțiunilor;
- Existența unui set de reguli care urmărește stabilirea condițiilor în care se desfășoară anumite operațiuni care au impact în contabilitate și, în final, din faptul ca informația contabilă stă la baza deciziilor pe care le iau administratorii și acționarii;
- Elaborarea unui set (manual) de proceduri pentru toate operațiunile derulate, pornind de la întocmirea documentelor justificative până la finalizarea situațiilor financiare trimestriale si anuale.
- Recuperare documente furate/pierdute: furnizarea de resurse contabile temporare pentru recuperarea documentelor contabile și fiscale pierdute sau distruse, asistarea în timpul procesului de întocmire a documentelor lipsă, pregătirea arhivării cu documentele recuperate;
- Bugetare, planificare și prognoză: definirea unui model de bugetare și urmărirea pașilor necesari pentru analiza performanței, definirea unui pachet de raportare care va conține recomandări în conformitate cu cerințele legislative românești, definirea unui set de indicatori pentru monitorizarea regulată a profitabilității, lichidității și dezvoltarea unui sistem de raportare și analiza a indicatorilor: creanțe, datorii, stocuri și gestionarea lichidității;
- Alte servicii de control intern: organizarea departamentului financiar-contabil și stabilirea rolului fiecărui angajat din acest departament, organizarea fluxului de documente, pregătirea procedurilor de lucru, acordare de asistență în timpul implementării procedurilor de lucru și stabilirea rolului fiecărui angajat al departamentului financiar.
Află mai multe despre modul în care îți poți reduce costurile și poți câștiga timp pentru activitățile care aduc plus valoare organizației tale, transferând responsabilitatea operațiunilor contabile și fiscale către o companie externă.
Mai multe detalii despre aceste servicii și platformele se regăsesc aici -
https://bpo.totalsoft.ro/.