Modulul Vânzări este o componentă obligatorie a sistemului integrat Charisma ERP, special proiectată pentru asigurarea unei gestionări corecte şi eficiente a activităţiilor de vânzare specifice fiecărui sector de activitate.
Beneficii Charisma ERP-Vânzări:
Îmbunătăţeşte relaţia cu clienţii;
Sporeşte vânzările;
Reduce costurile şi sporeşte productivitatea angajaţilor.
Caracteristici Charisma ERP-Vânzări:
Urmărește performanța agenților de vânzări prin afișarea de rapoarte planificat versus realizat;
Realizează încărcarea automată a veniturilor şi costurilor pe centre de proft/cost;
Permite clasificări ierarhizate multiple de clienţi şi de produse cu scopul eficientizării vânzării, dar şi a raportării;
Permite facturare în batch, simultan pentru mai mulţi clienţi (de ordinul miilor) pe baza condiţiilor specificate în contract şi pe baza activităţii realizate cu respectivii clienţi într-o anumită perioadă;
Beneficiază de un pachet puternic de rapoarte de vânzări atât operaţionale cât şi manageriale: Situaţii de vânzări pe clienţi, articole, perioade (până la nivel orar), agenţi, zone de vânzare, oferte articole, centralizator clienţi, situaţii articole livrate și nefacturate etc.
Permite utilizarea de liste de preţuri multiple în lei sau în valută, precum şi a politicilor comerciale complexe;
Clasifică clienţii în portofolii per agent sau în zonă comercială;
Asigură credit control din perspectiva datoriei şi a zilelor de întârziere, cu posibilitatea de blocare sau avertizare la momentul vânzării;
Permite gestionarea target-urilor pe clienţi, agenţi, zone, precum şi urmărirea realizării acestor obiective cu calcul automat de bonusuri;
Permite scăderea automată a stocului pe baza configurărilor realizate la nivel de tranzacţie (aviz, factură);
Beneficiază de funcţionalitatea de „rezervare stoc”, permanentă sau temporară, pe documentul Comandă Client;
Lucrează cu documente în regim de emitere sau înregistrare concomitent.