Charisma HCM - Dezvoltare și formare

Modulul Dezvoltare și formare contribuie la transformarea nevoilor şi cerinţelor în măsuri specifice de formare. Sistemul de raportare integrat şi metodele avansate de evaluare facilitează controlul costurilor de instruire şi permite concentrarea pe nevoile de formare, evaluarea eficienţei acestora şi alocarea resursele în mod eficient.

Beneficii Charisma HCM-Dezvoltare și formare:
  • Gestionarea proprie a planului de dezvoltare personală permite anagajaţilor să selecteze activităţile de dezvoltare care se potrivesc cel mai bine cu nevoile de formare identificate, având cu rol activ în planificarea dezvoltării şi menţinerea de certificări profesionale;
  • Reduce efortul administrativ de gestionare a fluxului de lucru prin automatizarea programărilor şi a corespondenţei;
  • Îmbunătăţeşte controlul costurilor bugetate. Prin alocarea eficientă a costurilor de instruire se obţin rezultate superioare din punct de vedere al calităţii programelor desfăşurate şi a randamentului financiar al acestora;
  • Funcţionalităţile de raportare integrate şi metodele de evaluare şi feedback permit administratorilor, supervizorilor şi angajaţilor să gestioneze proactiv cerinţele lor de formare;
  • Accesul facil la catalogul de traininguri și funcționalitățile de self service încurajează  managerii și angajații să aleagă activitatile de dezvoltare potrivite, integrându-le în procesul de aprobare

Caracteristici Charisma HCM-Dezvoltare și formare:

Funcționalități specifice cursului:
  • Crearea de cursuri (programe de training) și clase (sesiuni de traininguri individuale incluse într-un program);
  • Introducerea datelor de curs (categorie, tip, agendă, conținut, obiective, metode de predare, prerechizite);
  • Introducerea datelor despre alte concepte de curs (ex: disponibilitatea grupului și competențelor dezvoltate)
  • Introducerea detaliilor organizatorice privind cursul (ex: statusul cursului, durata, limba, costurile privind cursul / clasa pentru fiecare participant)
  • Introducerea metodelor specifice de evaluarea a cursului și crearea chestionarelor de feedback privind satisfacția participanților care vor fi submise la finalul cursului (accesibile participanților) prin transer de învațare.
Functionalități specifice claselor / sesiunilor:
  • Introducerea detaliilor organizatorice despre clasă (numărul clasei, status, data de început numărul de clasă, statut, data de început, ora de începere, data de încheiere, oră de terminare, durata, numărul maxim sau minim de participanți și costurile de clasă, împreună cu costuri per participant)
  • Introducerea datelor privind localizarea clasei (ex: adresa, persoana de contact, e-mail și numărul de telefon).
Lista participanților:
  • Opțiunea de înscriere, ștergere și rezervare angajați pe listele de participanti
  • Introducerea costurilor individuale pentru fiecare clasă și determinarea taxelor de anulare.
Dezvoltare angajați:
  • Posibilitatea generării de planuri de dezvoltare în masa pentru grupurile de utilizatori ale angajaților, care pot fi definite
  • Introducerea inițiativelor în cadrul planului de dezvoltare (ex: formare din catalog, mentorat, coaching și alte activități), inclusiv costurile.
  • Posibilitatea de a defini fluxuri flexibile și configurabile de aprobare pentru înscrieri și interogări de formare
  • Posibilitatea implicarii managerilor și angajaților în procesul de selecție și aprobare utilizând facilitățile de self service.
Rapoarte
Modulul pune la dispoziție o serie de rapoarte utile precum:
  • Analiza nevoilor de dezvoltare din cadrul unei organizații.
  • Conținut curs;
  • Detalii clasa;
  • Lista propusa de participanți (angajați care au cereri de curs aprobate);
  • Lista de participanți;
  • Participanți înregistrați;
  • Planul de dezvoltare ți analiza de cost;
  • Istoric plan de dezvoltare și acțiuni efectuate.

ClientiDezvoltare și formare

Rompetrol

Rompetrol

ReferințeDezvoltare și formare