Modulul pentru Managementul Competențelor angajaților susține identificarea persoanelor cu aptitudinile și competențele, calificările, cunoștintele și calitățile personale de care are nevoie o companie. În plus, oferă și posibilitatea planificării viitoarei lor dezvoltări în raport cu obiectivele organizaționale.
Beneficii Charisma HCM-Managementul Competențelor:
- Crearea unor profiluri flexibile și personalizate: Permite crearea de modele proprii de competenţe, facilitând profilarea rolurilor actuale sau viitoare;
- Identifică competenţele lipsă. Soluţia permite planificarea inteligentă a promovărilor, mobilităţii interne şi dezvoltarea afacerii prin identificarea competenţelor lipsă şi crearea recomandărilor pentru formare şi dezvoltare individuală sau la nivel de echipă;
- Planificare strategică a Resurselor Umane. Soluţia contribuie la îmbunătăţirea capacităţii de conducere şi oferă o imagine de ansamblu asupra tuturor competenţelor din organizaţie.
Caractaristici Charisma HCM-Managementul Competențelor:
- Posibilitatea de a configura o scală de caracteristici pentru fiecare competență în parte
- Posibilitatea de a insera un catalog de competențe care poate fi definit la nivel de utilizator
- Localizarea competențelor;
- Identificarea competențelor lipsă
- Evaluarea angajaților pentru perioade multiple de planificare
- Introducerea cerințelor la nivel de poziţie
- Posibilitatea de identificare a decalajelor dintre cerința poziție / postului și evaluările angajațilo
- Rapoarte - oferă posibilitatea de analiză a diferenţelor dintre abilităţile, competenţele şi expertizele postului şi cele ale angajatului sub forma unui raport standard.