Charisma HCM - Managementul Competențelor

Modulul pentru Managementul Competențelor angajaților susține identificarea persoanelor cu aptitudinile și competențele, calificările, cunoștintele și calitățile personale de care are nevoie o companie. În plus, oferă și posibilitatea planificării viitoarei lor dezvoltări în raport cu obiectivele organizaționale.


Beneficii Charisma HCM-Managementul Competențelor:

  • Crearea unor profiluri flexibile și personalizate: Permite crearea de modele proprii de competenţe, facilitând profilarea rolurilor actuale sau viitoare;
  • Identifică competenţele lipsă. Soluţia permite planificarea inteligentă a promovărilor, mobilităţii interne şi dezvoltarea afacerii prin identificarea competenţelor lipsă şi crearea recomandărilor pentru formare şi dezvoltare individuală sau la nivel de echipă;
  • Planificare strategică a Resurselor Umane. Soluţia contribuie la îmbunătăţirea capacităţii de conducere şi oferă o imagine de ansamblu asupra tuturor competenţelor din organizaţie.
 
Caractaristici Charisma HCM-Managementul Competențelor:
 
  • Posibilitatea de a configura o scală de caracteristici pentru fiecare competență în parte
  • Posibilitatea de a insera un catalog de competențe care poate fi definit la nivel de utilizator 
  • Localizarea competențelor;   
  • Identificarea competențelor lipsă   
  • Evaluarea angajaților pentru perioade multiple de planificare
  • Introducerea cerințelor la nivel de poziţie
  • Posibilitatea de identificare a decalajelor dintre cerința poziție / postului și evaluările angajațilo
  • Rapoarte - oferă posibilitatea de analiză a diferenţelor dintre abilităţile, competenţele şi expertizele postului şi cele ale angajatului sub forma unui raport standard.

ClientiManagementul competențelor

Rompetrol

Rompetrol