ERP pentru monitorizarea contractelor

Charisma Contract Management este un modul special proiectat pentru înregistrarea şi gestionarea tuturor tipurilor de contracte încheiate cu clienţii şi partenerii unei companii. Acest modul centralizează şi administrează furnizarea de servicii în conformitate cu termenii şi condiţiile agreate, semnalând imediat orice abatere, susţinând astfel un mediu de lucru profesional, agil, bazat pe o cultură puternic orientată spre client.

Caracteristici:
  • Întreţine într-un mod uşor de accesat toate datele legate de clienţii companiei şi contractele semnate cu aceştia;
  • Oferă acces permanent şi simultan la date contractuale;
  • Utilizează un calendar de alocări ale resurselor pe contracte şi planificări de activităţi;
  • Permite urmărirea costurilor pe contract;
  • Utilizează şabloane de contracte, reducând munca de rutină şi recuperând timp preţios pentru alte activităţi;
  • Permite urmărirea diverselor tipuri de contracte şi servicii prestate;
  • Permite personalizarea tarifelor şi a planurilor de facturare, în funcţie de categoria şi de istoricul clientului;
  • Oferă metode diferite de facturare, cum ar fi preţ fix, milestone-uri şi procent finalizat, avans ca şi garanţie, plată iniţială şi rate egale, sau pe baza planului de execuţie.
 

ClientiContract Management

Ecosud

Ecosud