Reducerea costurilor operaţionale
Soluţia reduce semnificativ costurile operaţionale. În plus, sistemul este integrat nativ cu soluţia Charisma ERP, oferind avantajele comunicării rapide cu sistemul informatic integrat al companiei.
Creşte vânzările și fidelizează clienții
Platforma web oferă avantajul unei arii de acoperire mult mai extinsă decât posibilităţile oferite de către agenţii de vânzări. Plasarea unei comenzi este mult mai facilă, atât pentru clienţii existenţi, cât şi pentru clienţii noi, mai greu de atins prin forţa de vânzare proprie. Astfel, relaţia cu clienţii se îmbunătăţeşte semnificativ prin accesul automat şi securizat la informaţiile introduse de către distribuitori, simplificarea procesului de căutare produse, plasare comenzi, sau alte operaţiuni.
Diminuarea riscului operaţional şi financiar
Datorită creşterii acurateţii preluării comenzilor printr-un sistem computerizat, structurat şi integrat cu celelalte module ale suitei Charisma ERP, riscurile operaţionale şi financiare se reduc semnificativ.
Creşterea cash-flow-ului
Datorită utilizării instrumentelor de plată on-line, sistemul contribuie semnificativ la creşterea de cash, eliminând timpul tradiţional de aşteptare pentru încasarea banilor.
Funcționalități:
Avantaje pentru clienţi
Autentificare pe bază de user si parolă;
Acces la informaţii de contact. Clientul îşi poate vizualiza şi edita datele de contact, datele de identificare ale firmei, contactele;
Acces la informaţii sintetice despre contractele aflate în desfăşurare;
Vizualizare produse. Se pot vizualiza toate produsele definite în Charisma ERP și oferite spre vânzare în funcție de categorie;
Căutare produs. Se poate utiliza funcţia de căutare, fără a naviga prin structura tip arbore de prezentare a produselor;
Vizualizare produs. Fiecărui produs îi sunt asociate etichete, precum nume, descriere, preţu, disponibilitate, stoc disponibil;
Comandă produs. Adăugarea unui produs în coşul de cumpărături prin selectarea acestuia şi completarea cantităţii dorite;
Trimitere comandă. În momentul în care se doreşte trimiterea comenzii, se validează de către client produsele deja adăugate în coşul de cumpărături;
Urmărire comandă. Fiecărei comenzi îi poate fi asignat un status care se modifică în funcţie de starea acesteia;
Istoricul comenzilor. Clientului îi sunt prezentate comenzile deja efectuate;
Alarmă de disponibilitate ofertă specială. La fiecare produs introdus în comandă, sistemul verifică dacă este inclus într-una dintre ofertele speciale și aplică cel mai bun preț;
Accesare online a documentelor (facturi, comenzi, promisiuni de plată) puse la dispoziţie de către distribuitor şi posibilitatea de a descărca facturile disponibile;
Vizualizarea elementelor de cost control precum limită disponibilă de credit și creditul curent;
Prezentare detaliată a produselor oferite spre vânzare;
Limba de comunicare. Clientul își poate selecta limba de comunicare cu furnizorul (RO, EN).
Rapoarte. Diferite rapoarte privind stadiul produselor comandate, informaţii care pot fi preluate în timp real din sistemele de back-office ale distribuitorului (Charisma ERP).
Avantaje pentru distribuitori / producători:
Gruparea produselor în categorii şi subcategorii;
Managementul produselor în sistemul de Back-Office (Charisma ERP). Administrarea tag-urilor principale ale unui produs: nume produs, descriere, cod produs, etc.;
Administrarea ofertelor speciale. În sistemul de Back-Office (Charisma ERP) se pot seta diferite oferte speciale și moduri de aplicare pe baza unor criterii diferite precum tipul de partener, produse sau tipuri de produse.
Administrarea comenzilor. Creare, vizualizare și editare comenzi, cu toate detaliile legate de utilizator;
Înregistrarea de produse noi sau oferte complexe în sistemul de Back-Office (Charisma ERP);
Validarea comenzilor. Comenzile pot fi validate în urma unor interogări legate de bonitatea clientului și stocul disponibil, conform unor reguli interne;
Integrare cu sistemele de backoffice. Portalul web se integrează cu sistemele de Back-Office (Charisma ERP);
Rapoarte. Permite generarea rapoartelor legate de comenzile efectuate pe perioade de timp, despre produsele cumpărate şi vizualizate;
Personalizarea interfeței. Interfața poate fi personalizată folosind o librărie de culori, siglă și alte elemente de branding;