Charisma ERP distribuție

Charisma Distribuție este o soluţie end-to-end, multi-valută, multi-limbă, multi-locaţie, care acoperă atât activitatea agenților din teren (SFA), cât şi cea de backoffice a unui distribuitor, oferind o imagine unitară la nivelul unui întreg lanţ de distribuție. Charisma Distribuție oferă soluţii specifice distribuitorilor de îmbrăcăminte, electronice şi electrocasnice, farmaceutice sau din industria alimentară.
 
Beneficii:
  • Reduce costurile operaţionale. Datorită centralizării informaţiilor într-o bază de date unică, activitatea de extragere a rapoartelor se reduce semnificativ, odată cu costurile operaţionale. Soluţia oferă un acces rapid la topul produselor vândute şi decizii imediate asupra procesului de achiziţie.
  • Creşte vânzările. Datorită identificării imediate a timpilor de vânzare morţi şi a celor maximi, ca şi a momentului optim pentru utilizarea ofertelor de pachete şi produse promoţionale pentru satisfacerea oricărei preferinţe şi buzunar, soluţia joacă un rol hotărâtor în creşterea vânzărilor şi a profitabilităţii companiei.​
  • Oferă avantaj competitiv. Oferă avantaj competitiv prin creșterea vizibilității pe piață, clienții fiind informaţi asupra disponibilităţii produselor. 
Caracateristici:
  • Înregistrarea rapidă a comenzii în sistem și urmărirea ei în timp real;
  • Selectarea automată a produsului/serviciului în documentul de vânzare în funcţie de cod, denumire, cod de bare, lot;
  • Configurarea politicilor de preţuri (discount-uri pe produse, categorii de produse, client sau pachete promoţionale);
  • Eliminarea situaţiilor “out-of-stock” şi a managementului defectuos al inventarului;
  • Securizarea tranzacţiilor de încasare şi livrare;
  • Monitorizarea stocului pe componente sau pe produse de tip pachet (kit);
  • Gestionarea procesului de inventariere prin numărarea şi scanarea articolelor pe baza documentelor şi valorificarea stocurilor prin procese verbale de diferenţe la inventar;
  • Selecţia produselor după criterii multiple: coduri de bare, scanner, căutare manuală, denumire, lot, furnizor, caracteristici logistice de stoc etc.;
  • Destinat companiilor mari de distribuție prin capacitatea multi-depozit, integrarea în timp real cu Charisma ERP, prin acurateţea, siguranţa şi consistenţa datelor şi prin îmbunătăţirea controlului managementului;
  • Generarea de rapoarte în timp real (rapoarte de vanzari pe articole, ierarhii, locatii, stocuri etc.);
  • Definirea zonelor de livrare și urmărirea ierarhică a acestora;
  • Folosirea politicilor comerciale, ca parte integrantă a procesului de vânzare, prin discounturi, liste de prețuri, prețuri speciale și oferte speciale complexe;
  • Contractul de distribuție: definirea unui acord cadru, reprezentând punctul de plecare al unui contract de distribuție în cazul unor contracte semnate din licitațiile publice;
  • Urmărirea modificărilor contractului printr-un mecanism de management al versiunilor de contract / acte adiţionale.
 

ReferințeLogistică