Charisma Retail


Charisma Retail este un sistem centralizat și integrat care automatizează procesele specifice de retail, incluzând infrastructura software, hardware, mentenanță, asistență tehnică și training. Permite integrarea cu sisteme terțe, precum și conectare cu dispozitive deja existente (POS, cântare, case de marcat, imprimante etc.), optimizând astfel procesul de vânzare. Totodată, simplifică administrarea documentelor de vânzare și a instrumentelor financiare care apar în relația directă magazin-consumator final.

Beneficiile adoptării soluției Charisma Retail pentru compania dumneavostră:
  • Vânzare și inventariere rapidă prin interfață touchscreen și integrare cu cititoare de coduri de bare;
  • Fidelizarea clienților și creșterea vânzărilor prin oferte de pachete și produse promoționale, carduri de puncte bonus, promoții, discount-uri;
  • Reducerea costurilor operaționale prin centralizarea informațiilor relevante într-o bază de date unică și acces rapid la rapoarte și dashboard-uri interactive, complexe și intuitive;
  • Integrarea cu majoritatea echipamentelor de tip fiscal, POS, cântare și etichete electronice;
  • Control complet al profitabilității rețelei de magazine;
  • Automatizarea procesului de aprovizionare al rețelei de magazine.

 


 
 

Solicită DEMO Gratuit!