Retail Pharma

Charsima Retail Pharma permite farmaciilor să se focalizeze pe oferirea unor servicii de calitate și atragerea de noi clienţi prin monitorizarea în timp real a întregii activități legate de stocuri, indicatori de performanţă sau evoluţia preţurilor în farmacii. Mai mult, soluția asigură creşterea eficienţei campaniilor promoţionale şi implementarea politicilor de fidelizare, reducând costurile operaţionale şi automatizând activităţile repetitive, consumatoare de timp.
 
Beneficii:
  • Creşte satisfacţia clienților - Prin automatizarea activităţilor de rutină, precum și sporirea eficienței vânzărilor la casă, farmaciştii îşi pot aloca mai mult timp relaţiei directe cu clientul.
  • Creşte productivitatea farmaciilor - Charisma Retail Pharma asigură o imaginie de ansamblu asupra întregii activităţi a farmaciei, permiţând astfel  identificarea şi eliminarea din portofoliu a articolelor neperformante.
  • Scade timpul de vânzare - Datorită procesării automate a reţetelor electronice, compensate și gratuite, timpul de aşteptare la casele de marcat scade, permițând farmaciei să preia mai mulţi clienţi în acelaşi interval de timp.
  • Raportare consolidată - În cazul reţelelor de farmacii, toate datele unităţilor din teritoriu se consolidează la nivel central, oferind managementului o situaţie exactă, la zi, asupra performanţei operaţiunilor fiecărei farmacii în parte.
 
 Funcţionalităţi:
  • Permite realizarea configurărilor la nivel de sediu central şi transmiterea acestora în mod automat către farmacii. Această structură elimină înregistrările multiple ale aceluiaşi produs, menţinând o raportare exactă către CNAS, precum și posibilitatea de realizare a analizelor multidimensionale pe diverse categorii (financiar-contabil, vânzări, achiziții, stocuri, prețuri, farmacii), necesare top managementului.
  • Permite raportarea către Sistemul Informatic Unic Integrat al Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate şi realizează raportările electronice sau tipărite în conformitate cu solicitările acesteia, inclusiv cele judeţene. Sistemul elimină orice greşeală care ar duce automat la respingerea raportărilor, respectiv la neplata reţetelor compensatorii;
  • Defineşte nomenclatoarele de produse pe specificul domeniului farmaceutic: DCI, grupa terapeutică, preţ impus, avize necesare comercializării – stupefiant sau toxic, OTC sau RX;
  • Eliberează reţetele de tip TAB II/III, compensate şi gratuite, centralizându-le conform cerinţelor specifice caselor de asigurări;
  • Eliberează rețete electronice și asigură validarea acestora prin interfațarea cu Sistemul Informatic Unic Integrat (SIUI) al CNAS, extins cu Prescripția Electronică şi Cardul Electronic de Asigurări de Sănătate.
  • Permite imprimarea direct din aplicație a rețetelor, incluzând o secţiune cu valoarea compensată pe baza căreia se face raportarea către CNAS, conform formatului standard impus prin lege;
  • Eficientizează procesul de vânzare în farmacii prin:
    • Derularea rapidă a vânzărilor datorită selectării automate a produsului în documentul de vânzare în funcţie de cod, denumire, cod de bare etc.
    • Politică de preţuri configurabilă (discount-uri pe produse, pe categorii de produse, şi client, pachete promoționale);
    • Importul automat al listelor de preţuri impuse de Ministerul Sănătăţii şi actualizarea preţurilor de vânzare;
    • Modalități de încasare multiple: cash, bonuri valorice, card,  tichete cadou, în rate;
    • Eliminarea situaţiilor “out-of-stock” şi eliminarea managementului defectuos al inventarului;
    • Integrare cu orice casă de marcat;
    • Interfaţa prietenoasă şi intuitivă care asigură uşurinţa în utilizare, grăbeşte adopţia sistemului şi scade costul total de utilizare;
    • Securizarea tranzacţiilor de încasare  şi livrare.