Eficientizarea și simplificarea procesului de creditare;
Reducerea costurilor operaţionale şi legate de birotică;
Gestionarea cererilor de credit în timp real și în mod controlat.
Principale caracteristici
Mediu securizat și controlat prin categorii de utilizatori cu drepturi diferite - Front-office (ofițeri de credit din locații, cu drepturi de decizie limitate) și Back-office (specialiști de creditare, cu drepturi de decizie asupra aplicațiilor de creditare);
Management complet al clienților și potențialilor - sistemul păstrează un istoric de date referitoare la client și permițând în același timp căutări avansate după informații salvate la nivel de entitate client;
Configurabilitate avansată prin personalizarea cererilor de creditare pentru fiecare tip de client sau obiect de credit, cu posibilități de regăsire a documentelor după diverse informații;
Indicatori în funcție de tipul clientului, aplicația sugerând șabloane de structuri de date de completat;
Informații despre scoring, aplicația calculând automat punctajul de scoring pe fiecare indicator decizional;
Scadenţare configurabile, lunare sau trimestriale, cu redevențe egale sau capital egal, cu posibilităţi de acordare perioade de graţie sau rambursări sezoniere etc.; Aplicația permite importul scadențarelor de plată din fișiere excel;
Garanții;
Istoric tranziții stări de business a cererilor de creditare;