Managementul contractelor de finanțare în regim factoring

Modulul Factoring aduce beneficiul integrării managementului contractelor de finanţare în regim factoring, crescând profitabilitatea şi îmbunătăţind portofoliul de clienţi al companiei. Soluţia administrează într-un mod flexibil liniile de creditare, produsele financiare valabile, categoriile de risc de încadrare a clienţilor, dar şi mecanismele de calcul a dobânzilor sau discount-urilor. 

Creşte portofoliul şi relaţia cu clienţii prin:
  • Programe şi produse care sprijină şi dezvoltă afacerea clienţilor;
  • Controlul avansat asupra accesului la numerar, pe baza deciziei expresă de tragere fonduri;
  • Interfaţă securizată, on-line, şi uşor de utilizat pentru postarea cererilor de finanţare, precum şi pentru consultarea situaţiei centralizate a contractelor de finanţare, a încasărilor şi plăţilor efectuate pe contracte;
  • Definirea şi utilizarea facilă de produse de finanţare, linii de creditare şi termene de rambursare care să servească în mod optim nevoile financiare ale clienţilor;
  • Oferte multi-valută şi multi-localizare, precum şi posibilitatea negocierii şi implementării de discount-uri;
  • Notificarea automată asupra scadenţelor capitalului sau dobânzii, a comisioanelor, penalizărilor sau a cheltuielilor efectuate pe contracte.
 Reduce riscul corporativ şi costurile operaţionale prin:
  • Centralizarea informaţiilor şi proceselor eterogene aduse de integrarea nativă cu Charisma ERP;
  • Eliminarea culegerii şi prelucrării datelor în mod redundant şi manual;
  • Administrarea complexă şi în timp real a liniilor de finanţare precum şi a tragerilor de numerar, cu captarea şi urmărirea întregului istoric al datelor despre client, furnizor, parametrilor financiari, facturilor creditate, a documentelor de interes etc;
  • Aprobarea şi validarea finanţărilor conform unor plafoane, fluxuri şi reguli complex stabilite şi respectate;
  • Automatizarea calcului de comisioane, dobânzi, penalizări aferente contractelor de factoring;
  • Managementul specializat al garanţiilor şi documentelor conectate la contractele de finanţare;
  • Rapiditatea accesului la informaţii, consultând rapoarte în timp real asupra fişelor de clienţi, plăţilor viitoare, sumelor restante etc.