Sistem Leasing - Urmărire operațiuni Leasing

Modulul de Leasing Utilizator gestionează și urmărește operațiunile și contractele de leasing financiar și operational pe care compania le deține cu instituțiile financiare non-bancare.
 
Informaţii generale:
  • Contractul şi datele contractului;
  • Scadenţar configurabil pe bază de formule accesibile direct în fereastra utilizator (schimbarea tipului de scadenţar nu presupune dezvoltare): se acceptă diverse modalităţi de calcul, perioade de graţie, închideri anticipate etc.;
  • Dobândă fixă şi / sau dobândă variabilă pe bază de dobândă referinţă. În cazul dobânzii variabile, diferenţele faţă de scadenţarul iniţial se facturează cu o periodicitate stabilită de utilizatori. 
Contract:
  • Roluri multiple ce pot fi adăugate fiecărui contract, în scopul cunoaşterii tuturor terţilor care au legătură cu contractul;
  • Contractul poate fi realizat pentru o mulţime de obiecte, de tipuri diverse, cu furnizori diverşi;
  • Validare contract;
  • Imagine completă a contractului la orice moment de timp, conform situaţiei existente în acel moment. Contractul are permanent acelaşi număr, acelaşi identificator;
  • Proces verbal predare/primire pentru confirmarea livrării şi evident pentru recunoaşterea contabilă a contractului;
  • Acte adiţionale complete (standard şi nestandard) cu istoric de versiuni realizat pentru: modificare de parametrii financiari, rescadenţare, plată anticipată, daună totală, reziliere, cesiune, orice altă modificare, chiar fără influenţe financiare. Toate actele adiţionale sunt salvate şi pot fi consultate la orice moment;
  • Calcul automat al scadenţarului, cu posibilitatea introducerii suplimentare de coloane pentru asigurări finanţate/nefinanţate, servicii finanţate/nefinanţate, comisioane etc.;
  • Importul scadenţarului din surse externe (Excel);
  • Urmărirea tututror cheltuielilor făcute cu un contract, programate sau nu şi posibilitatea de a refactura clientului aceste cheltuieli.
 
Contabilitate:
  • Înregistrare automată în contabilitate a tuturor tranzacţiilor din sistem;
  • Recunoaştere venit lunar pentru ratele trimestriale, conform IFRS;
  • Recunoaştere cheltuieli şi venituri alocate pe contract, cu obţinerea tuturor rapoartelor la nivel de Partener şi/sau de Contract;
  • Recunoaştere taxă administrativă, comision dealer, promoţii, conform IFRS;
  • Recunoaştere asigurări;
  • Toate rapoartele legale şi necesare activităţii;
  • Sistem de generare proprie de rapoarte specifice;
  • Sistem complet de bugetare şi comparare realizat / bugetat.
 
 

ClientiLeasing Utilizator

Marmosim

Marmosim

Ana Pan

Ana Pan