CRM - Contact Center

Dezvoltată pe platformă Microsoft Dynamics CRM, Contact Center este o soluție integrată de management al comunicării, inbound şi outbound, care oferă funcționalități complete pentru orice tip de business. Contact Center oferă companiei utilizatoare un punct unic de contact pentru managementul eficient al relaţiei cu clienţii şi partenerii săi.
  
Beneficii:
  • Oferă un punct unic de contact pentru toate tipurile de cereri și îmbunătățește serviciile oferite clienților și potențialilor clienți;
  • Susține eficientizarea și creşterea vânzărilor;
  • Creşte gradul de satisfactie și retenţie al clienţilor;
  • Reducere timpul alocat rezolvării solicitărilor / sesizărilor clienţilor;
  • Susține procesul de upselling.

Caracteristici:
Funcţionalităţi Inbound:
  • Asigură managementul centralizat al sesizărilor clienţilor;
  • Centralizează solicitările de informaţii despre serviciile sau produsele companiei;
  • Susține activitatea de telesales;
  • Rubrică de opinii şi sugestii;
  • Customer / Partner Portal (Incidente de service, piese de schimb etc.);
  • Înregistrează lead-uri venite în urma activităților de telesale şi promovare web;
 Funcţionalităţi Outbound:
  • Susține satisfacția clientului;
  • Generare de lead-uri;
  • Telesales şi telemarketing;
  • Recuperare debite;
 Funcţionalităţi specifice verticalei de business în care activează compania:
  • Retail: livrări, proces verbal marfă în custodie, note de transport, service management, garanţii, retururi etc.;
  • Distribuţie: sesizări și solicitări diverse, service management, customer care, livrări;
  • Servicii Financiare: collection, loan calls (prospecţi, clienţi, existenţi, clienţi pierduţi), recrutare agenţi, campanii, delegare şi escaladare automată a sarcinilor pe fluxurile de lucru, alerte etc.;
  • Servicii profesionale: sesizări, service management, customer self-care etc.