Modulul Customer Support a fost dezvoltat special pentru membrii departamentelor specializate în gestiunea relațiilor cu clienții. Produsul oferă scenarii adaptate nevoilor oricărui tip de organizație, ușurând activitatea operatorilor, reducând timpul de rãspuns și crescând satisfacția clienților.
Beneficii:
Îmbunătăţeşte gestionarea conturilor;
Facilitează obţinerea informaţiilor în timp util;
Simplifică programarea cu ajutorul tuturor resurselor necesare pentru furnizarea unui serviciu;
Oferă forței de vânzări acces în timp real la datele clientului de pe orice dispozitiv mobil;
Înregistrează și măsoară performanța organizațiilor, echipelor sau indivizilor, îmbunătățind serviciul de customer service cu inteligență analitică;
Simplifică managementul contractelor în procesul de dezvoltare și revizuire a contractelor personalizate;
Utilizează fluxuri de lucru pentru a genera activități menite să susțină agenții în procesul de livrare servicii;
Livrează notificări și alerte prin dispozitivele mobile;
Folosește procese de business și dialoguri scriptate pentru a oferi informații rapide și precise;
Crește rata de soluționare a solicitărilor prin găsirea cu ușurință a informațiilor prin unelte familiare.