Soluția este dedicată activității de Help Desk și oferă utilizatorilor informații despre clienți și activitatea lor. Solicitările sunt gestionate iar fluxul de lucru asigură alocarea solicitării către cea mai potrivită persoană să o rezolve. Aceasta reduce costurile operaționale și crește retenția clienților.
Beneficii: Management inteligent al conturilor
Comprimă mai mulți pași într-un singur ticket: de la acceptarea unui tichet până la alocarea oamenilor potriviți pentru finalizarea proiectului. Măsoară performanța echipelor, departamentelor și membrilor echipei. Importă și exportă fișiere excel în timp real.
Stabilește procese
Salvează timp și bani prin alocarea resurselor către echipele potrivite în funcție de tipul cererii. Alocarea automată a activităților către anumiți agenți sau echipe. Definește roluri în mod automat.
Măsoară eficiența angajaților
Sistemul include rapoarte care măsoară productivitatea membrilor echipei precum timpul de rezolvare al fiecărei cereri/tip sau solicitările care necesită implicarea managerului.
Răspuns rapid la solicitările clienților
Asigură un răspuns rapid la solicitările clienților prin accesul rapid la date. Transfer rapid între canale, în funcție de preferința clientului. Vizualizare personalizată a datelor și a tablourilor de bord.
Crește oportunitățile de cross-sell
Reprezintă o oportunitate de promovare de noi produse și servicii care pot satisface cerințele clientului.
Oferă acces la informație la momentul potrivit
Folosește template-uri automate pentru a răspunde la cerințele primite. Livrează răspunsuri consistente precum și costuri de training reduse.