CRM - Vânzări

CRM - Vânzări optimizează operaţiunile de vânzări cu ajutorul funcţionalităţilor inteligente şi uşor de folosit ale Microsoft Dynamics CRM. Oferă o interfaţă extrem de intuitivă, iar capacităţile integrate ale Microsoft Office permit sporirea timpulului alocat clienţilor, reducerea duratei ciclului de vânzare, creşterea numărului de vânzări finalizate şi creşterea viziblităţii în timp real asupra afacerii.
 
Beneficii:

  • Îmbunătățeste planificarea și gestionarea vânzărilor;
    • Stabileşte teritorii şi alocă echipe pentru o mai bună eficienţă organizaţională;
    • Creează liste de preţuri, reduceri pentru a simplifica gestionarea ofertelor;
  • Automatizează sistemul pentru gestiunea clienților potențiali;
    • Sincronizează mai uşor departamentul de vânzări cu cel de marketing prin urmărirea clienţilor potenţiali într-un singur sistem centralizat;
    • Alocă automat sarcini şi clienţi potenţiali, pe baza unor reguli predefinite, către echipa de vânzări;
  • Gestionează  eficient oportunităţile;
    • Permite închiderea mai rapidă a contractelor prin urmărirea centralizată a informaţiilor principale despre tranzacţii;
    • Eficientizează vânzările la nivel de agent şi echipă;
  • Simplifică gestionarea conturilor;
    • Urmăreşte toate activităţile şi interacţiunile pentru fiecare persoană de contact şi pentru fiecare cont;
    • Identifică rapid oportunităţile de cross-sell şi up-sell cu ajutorul analiticii integrate;
  • Sporeşte productivitatea vânzărilor;
    • Găseşte instantaneu informaţiile necesare cu tabele de examinare, vizualizări personale, fixarea evidenţelor şi liste “Cele mai recent utilizate”;
  • Consolidează conducta de management;
    • Urmăreşte cu uşurinţă oportunităţile de vânzări pentru o planificare financiară optimizată;
    • Utilizează estimările individuale sau ale echipei pentru a mări exactitatea estimărilor de venit;
  • Simplifică procesele de lucru;
    • Îmbunătăţeşte productivitatea cu fluxuri de lucru personale, la nivel de echipă şi de organizaţie;
    • Utilizează dialogul asistat în cadrul organizaţiei de vânzări pentru a reduce timpul de pregătire şi de îmbunătăţire;
  • Oferă Mobile Express for Microsoft Dynamics CRM;
    • Susţine forţa de vânzări cu acces în timp real la datele despre clienţi de la orice dispozitiv conectat la Internet;
  • Asigură vizibilitate şi îmbunătaţeşte procesul de decizie;
    • Utilizează tabele de analiză preintegrate pentru a vizualiza în timp real indicatorii de performanţă cheie;
    • Utilizează rapoartele de vânzări integrate pentru a realiza analize detaliate fără asistenţă echipei IT;
  • Asigură access la aplicaţie de pe dispozitive mobile.
 

ClientiCRM - Vânzări

Compania de Librarii Bucuresti

Compania de Librarii Bucuresti

ReferințeCRM - Vânzări