eExpense

eEXPENSE REQUEST APPROVAL
Modulul eExpense Request Approval este un expense management software proiectat special pentru a urmări, controla şi eficientiza cheltuielile într-o companie. Principalele instrumente folosite sunt bugetele de cheltuieli, fişele de comandă, fluxul de aprobare a cererilor de cheltuială, şi posibilitatea consultării stocului intern în timp real. Produsul include procese specifice fiecărui sector de activitate în parte, uşor de adaptat nevoilor specifice oricărei companii.

Beneficii modul expense management software:
  • Diminuează riscul financiar asigurând controlul fiecare achiziţie (stoparea / limitarea / identificarea), instituind un proces automatizat de validare;
  • Transparenţă utilizatori. Oferă acces rapid pentru toţi angajaţii companiei prin postarea comenzilor de cheltuială apărute şi centralizarea lor într-un singur loc. 
  • Controlează şi reduce costurilor operaţionale şi de migrare date. Conectarea şi sincronizarea cu orice alt sistem de tip ERP permite automatizarea şi fluidizarea managementului achiziţiilor, bazat pe o bază unică de date.
  • Reduce timpul necesar construcţiei bugetului de cheltuieli. Interfaţa intuitivă şi/sau integrarea cu sistemul ERP deja configurat permite construcţia bugetului de cheltuieli rapid, fără o pregătire de specialitate.
Caracteristici modul expense management software:
  • Bugetul este structura necesară organizaţiilor pentru definirea, planificarea şi controlul costurilor pe perioade de timp;
  • Indiferent că sunt definite în cadrul aplicaţiei eExpense Request Approval sau configurate extern într-un alt sistem de tip ERP, fiecărei linii de buget îi este asociat un responsabil de buget; 
  • Fluxul de aprobare a cheltuielilor este flexibil şi poate fi adaptabil oricărui tip de organizaţii, iar aprobarea efectivă se realizează în trei paşi;
  • Înregistrarea cheltuielii în contul bugetului se poate face fie la iniţierea cererii, fie la aprobarea ei, manual sau automat, depinzând de modul de abordare al companiei;
  • Aplicaţia are opţiunea de a accesa stocul intern de materiale şi obiecte stocabile, aflate în administrare şi depozitare proprie;
  • Oferă o serie de rapoarte specializate preconfigurate, precum şi indicatori de performanţă, pentru a permite urmărirea rapidă a procesului de cheltuire şi alocare a banilor companiei;
  • Modulul eExpense Request Approval se poate integra direct cu modulul Supplier Contract Management atunci când selecţia furnizorului de servicii şi echipamente este agreat, iar procesul nu necesită prospectarea, urmărirea proceselor de achiziţii şi/sau a licitaţiilor.