eProcurement

Modulul eProcurement optimizează şi simplifică planificarea, execuţia, evaluarea şi îmbunătăţirea proceselor de achiziţii, de contractări şi renegocierii cu diverşi parteneri. Acest modul include politici şi practici utilizate în cele mai mari companii din România, din diverse sectoare de activitate.

Beneficii:
  • Decizii rapide în selecţia ofertelor
  • Reduce costurile operaţionale
  • Eficientizează procesul de ofertare şi comandă
     
Caracteristici:
  • Oferă un acces rapid la furnizorii potenţiali sau curenţi prin gestiunea şi interogarea unei baze de date a partenerilor.
  • Asigură un management eficient al proceselor de achiziţie, captând întreg procesul, de la apariţia şi definirea nevoii companiei până la contractarea şi îndeplinirea efectivă a cererii (ExpenseRequest-ul aprobat).
  • Platformă optimă pentru:
    • managementul de RFP / RFQ (Request For Proposal / Quotation) ori alt tip de cerere către partenerii candidaţi,
    • înregistrarea şi compararea ofertelor postate direct de furnizori sau importate din surse externe,
    • revizuirea, alegerea şi aprobarea ofertelor favorabile,
    • deschiderea de acţiuni de tip licitaţii, pe perioadă determinată, prin invitarea furnizorilor cu cele mai bune oferte să concureze pentru selecţia finală,
    • încheierea contractului cu furnizorul
  • Asigură o informaţie completă şi cu istoric despre furnizori, oferte existente, contracte semnate, facturi.
 
 

ReferințeeProcurement