Raportarea SAF-T constă în transferul electronic de date contabile și fiscale, într-un mod unitar, de la companii către administrația fiscală. Această raportare este momentan obligatorie doar pentru marii contribuabili, dar curând obligativitatea se va extinde pentru toți contribuabilii.
Aplicația dezvoltată de TotalSoft pentru raportarea obligatorie de tip SAF-T (Standard Audit File for Taxation) către Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF), ține cont de toate variabilele necesare pentru a putea fi utilizată de orice companie, indiferent de profilul său.
Implementarea este rapidă, iar soluția nu se limitează strict la transmiterea electronică a datelor în formatul solicitat de ANAF, ci acoperă cea mai dificilă parte a procesului de raportare – preluarea datelor necesare raportării din sistemele informatice utilizate de clienți.
Beneficiile aplicației pentru raportarea obligatorie de tip SAF-T:
- Preluarea informațiilor necesare raportării direct din bazele de date ale clienților
- Revizuirea ușoară a datelor și ajustarea riscurilor fiscale direct in Charisma ERP
- Rapoarte ajutătoare și complementare pentru a facilita raportarea SAF-T
- Evidențierea erorilor din raportare pentru corecții rapide
- Istoric al raportărilor bazat pe roluri clar definite
Grad ridicat de flexibilitate, stabilitate și ușurință în utilizare, fiind integrata atât în interfața cât și baza de date Charisma ERP