Charisma Self Service este o
platformă de comunicare rapidă și eficientă, între organizație și partenerii de afaceri, clienți sau furnizori, care
reduce costurile operaționale ale departamentelor de relații cu clienții,
mărește satisfacția și loialitatea clienților companiei,
eficientizează eforturile de Marketing și pune bazele unor noi canale de venituri.
În condițiile în care orice companie de servicii cheltuie lunar zeci de mii de euro pe orele de call-center, pe furnizarea de informații legate de ultimile facturi emise clienților sau despre oferte promoționale, sau pe printare a mii de documente necesare periodic, este subînțeleasă nevoia și adoptarea urgentă a unei soluții de tip partner self-care.
Beneficii financiare şi operaţionale:
- Micșorează costurile și încărcarea departamentelelor de relații cu clienții și furnizorii cu peste 50%;
- Mărește satisfacția partenerului companiei, indiferent detipul acestuia, cu 30%;
- Eficientizează eforturile de Marketing printr-un mod direct și agreabil;
- Crește semnificativ veniturile companiei.
Descoperă mai jos suita de servicii potrivite companiei tale.
Pentru detalii, ne poti contacta
aici.